fredag 25 maj 2012

Födelsedagstårta till Elise

En kompis till mej och hennes dotter fyllde år förra veckan, på samma dag t om, och nu när det var dax att fira dem så ville min kompis mamma ta med en tårta till dem. Nu är ju fallet att de flyttade för ett par år sen och bor nu i Skåne, så det kändes allt lite nervöst att skicka iväg en tårta på 3 timmars bilresa på årets, hittills, varmaste dag.
Väl inbäddad i kylklampar och med fullt blås på ac´n hoppas jag dock att den kommer fram i hyfsat skick..:)


Elise och min Hugo döptes på samma dag, och igår var det 8 år sedan! Känns väldigt märkligt att tiden går så fort och de nu blivit så stora!

Tårtan består av ljusa bottnar, fylld med mjölkchokladfluff & jordgubbsmousse, dek med sp

I den åldern som jag o kompisen uppnått vill man helst inte se siffran på tårtan, så därför valde jag att bara framhålla Elise ;)




Stort Grattis och kram på eran födelsedag, Lollan & Elise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar