måndag 3 september 2012

Produkttest - Cupcake Cropper

Jag har fått äran att testa en ny produkt som Style & Fun Stuff har tagit in i sitt sortiment.
Produktnamnet är inte riktigt klart med arbetsnamnet är "cupcake cropper" och man använder det när man ska fylla cupcakes.

 
Placera på cupcaken och vrid lite lätt
 
Lyft upp och du får bort en lagom bit..
... och en grop att fylla med nåt smarrigt :)
 
 
Fyll verktyget med den fyllning som önskas
 
..och fyll gropen
 
Skär bort en liten topp på det du tog bort på muffinsen och lägg som ett litet lock på
 
Spritsa och dekorera :)
 
kan säga att jag verkligen älskade detta verktyg och det är något jag kommer använda väldigt mycket när jag ska fylla cupcakes! Så himla smidigt att använda! Nåt jag verkligen rekommenderar! :)
 
Tack Style & Fun Stuff för att jag fick testa denna roliga produkt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar