tisdag 19 april 2011

Cuppisar till kollegorna

Idag har jag varit inne på jobbet och hälsat på lite. Måste ju erkänna att man saknar både jobbet och kollegorna lite nu när man varit hemma ett tag.. Först sjukskriven med handen och sen med infektionen.

För att visa min uppskattning över de fina blommorna jag fick, besök när jag låg inlagd på infektion och alla söta Krya-på-dej-hälsningar, hade jag med dessa cupcakes som de får mumsa på till kaffet.


Glutenfria chokladmuffins med after eight. Toppade med mascarponefrosting med choklad. dek i sp.


Dekorationerna är lite vår- och påskinspirerade..

Tack kära kollegor! Hoppas jag snart är på G igen.. :)

6 kommentarer:

  1. Vilka fina cupcakes. Visst vill man visa sin uppskattning när man fått en massa hälsningar. Kan tro att de blev glad. :-)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig de blev glada över cupcaksen :-)

    SvaraRadera
  3. Mmm så gott! Sådana hade jag gärna blivit bjuden på :)

    SvaraRadera
  4. Erika och Linda, ja frågan är vilket de blev gladast över, mitt besök eller det faktum att jag hade cuppisar med mej.. ;)

    Johanna, om du har vägarna förbi småland bjuder jag gärna på en sådan :)

    SvaraRadera
  5. Fina och glada cupcakes! Och jag tror nog det var ett mycket bra sätt att visa sin uppskattning på. :)

    SvaraRadera
  6. Tack Tove!
    ja med tanke på det annars dagliga fikabrödet på jobbet (vetelängd) så är cuppisar ett alldeles utmärkt sätt att glädja mina kollegor :)

    SvaraRadera