tisdag 31 januari 2012

Grattis mammas lilla hjärta med en rosa smurftårta!

Idag fyller min älskade dotter 4 år!! Tycker inte det var så hemskt länge sen hon föddes, men en bestämd liten dam har hon blivit nu minsann.. :)
Novas önskemål till födelsedagstårtan var Rosa, Mycket glitter, Smurfarna, Hello Kitty och Dora...
Nu fick jag kompromissa lite med dottern och tur är väl att vi ska ha två kalas, så att önskemålen kan fördelas på dessa tårtor, annars hade det fått bli en megastor tårta :)
Tårtan består av ljusa glutenfria bottnar, fylld med daimfluff och gräddvanliljkräm. Dek med sugarpaste
Smurfan och en av hennes uppvaktande Smurfar fick vara med

När man fyller år får man ju såklart vara med och dekorera sin tårta! :)

GRATTIS mitt älskade hjärta på 4-årsdagen!

12 kommentarer:

  1. En sån fin rosa smurftårta! Härlig! Och grattis till din söta dotter, så glad hon är över att få dekorera tårtan! :)

    SvaraRadera
  2. ja tiden går så fort så,snart har ja min sons 3års kalas.ska bli kul.och gu va fin tårtan blev verkligen,supersöta smurfar

    SvaraRadera
  3. Jätte söt tårta!! grattis till din dotter :) kram

    SvaraRadera
  4. JÄTTE fin tårta =)
    STORT grattis i efterskott =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Åh vilka fina smurfar!!! Resten av tårtan var också väldigt fin :)

    SvaraRadera
  6. Tusen TACK för fina kommentarer!

    kram

    SvaraRadera
  7. Vilka härligt rosa färger. Flickigare än så kan det väl nästan inte bli. Sån söt liten tös du har.

    SvaraRadera
  8. Jättefin tårta! Och din söta tjej ser väldigt nöjd ut med din kompromiss ser det ut som :-)

    SvaraRadera
  9. Nämen gud vilken söt tårta.. En riktig dröm.. Jätte fina smurfar.. Riktigt snyggt med kanten.. vilken glitter färg har du använt?

    SvaraRadera
  10. Tack tack Carola!
    Jag använde en metallicglitterfärg som jag duttade på med en svamp. Väldigt smidigt och väldigt effektfullt! köpt hos Strössel o annat :)

    SvaraRadera