onsdag 11 maj 2011

Dagens fynd...

... gjorde jag idag när jag var tvungen att ila till affären idag på morgonen, eftersom kaffet nästan var slut!

I ett ställ stod bla dessa små söta böcker, för fyndpriset 2 för 59 kr! I serien finns även både desserter och mer matinriktade som tapas, thailänskt, så det är inte omöjligt att det blir ett par till nästa gång jag kikar in i affären :)


jag ber om ursäkt för att jag varit lite dålig på att svara på mail, men det har varit lite mycket med renovering här så jag ska sätta mej i em och svara samt uppdatera mej vad ni andra bakat för gott :)
Nu blir det dock ut i solen en liten stund, ska titta igenom mina nyinköpta böcker och se vad de innehåller för smaskigt att baka!

Ha en skön dag!

5 kommentarer:

  1. Underbart att fynda och att hitta nya bakböcker :)

    SvaraRadera
  2. Bakböcker är ju hur kul som helst. Jag skulle kunna köpa hur många som helst. :-)

    SvaraRadera
  3. Kul när man kan fynda böcker billigt

    SvaraRadera
  4. Så glad man blir av sådana fynd! Och kakböcker kan man inte få för många av!! ;-)

    Din lilla nougatchock i föregående inlägg ser otroligt lockande ut - så lockande att jag nog måste ta mig en tur till affären - nu - för att införskaffa ingredienser! ;-)

    Tack för, som i vanlig ordning, läcker inspiration!
    //

    SvaraRadera
  5. Tack tack Angelica! :) Hoppas du blir lika såld på "nougatchocken" som jag blev! :)

    Trevlig helg!

    jag vet inte om det är tekniska strul eller om jag lyckades att radera de andra kommentarerna till detta inlägg... Men visst är det kul med nya bakböcker, speciellt när de går att finna till fyndpris :)

    SvaraRadera