tisdag 30 mars 2010

Boktips



Dessa receptböcker använder jag flitigt!
Leilas A piece of cake är ett måste i varje kök om man frågar mej.. och till min stora glädje dyker hon äntligen upp i rutan igen imorgon!! Hennes recept gör ju ingen besviken och nu ser jag fram emot en ny säsong av Leila bakar i tv4plus på onsdagkvällarna framöver! :)

i boken Cupcakes finns massvis med goa recept på just cupcakes! En skön blandning med allt från chocolate chip cupcakes, lyxiga chokladcupcakes till kokos - och citroncupcakes.
Boken innehåller också många goda recept på frosting, glasyrer och annat gott att toppa sina cucpakes med.

3 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med dig om att Leilas "A pice of cake" är ett måste i köket för alla baksugna =)

    SvaraRadera
  2. A piece of cake är en riktigt toppenbok, fin är den också med alla bilder!

    Passar även på att tipsa om att du kan vara med och tävla om en kakbok på min blogg just nu :)

    Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  3. Leilas bok är en "bibel" för oss som älskar att baka!

    Tävling låter spännande Therese!! Måste jag kolla in på en gång! :)

    SvaraRadera