torsdag 23 september 2010

Tekniska problem..

Min dator strejkar så därför har jag inte kunnat uppdatera som jag velat de senaste dagarna. Hoppas dock jag får ordning på problemen så jag kan lägga upp de senaste smarriga recepten!

Till helgen är det tårtor med sporttema som gäller! :)

Jag har ju inte heller kunnat hänga med i era uppdateringar med fantastiska bakverk, så jag har mycket att ta igen när min dator behagar att funka som den ska..

Planeringen var att jag skulle varit i Kungälv i helgen och gått på Scandinavian Cake Show. Tyvärr blir det ju inte alltid som man tänkt sig, så jag ser fram emot att titta på bilder från er som var på mässan istället.

må så gott så länge! /annica

2 kommentarer:

  1. Din dator får krya på sig så du kommer ut i bloggvärlden igen ;-) Synd att du missade Scandinavian Cake Show! Får ta igen det ett annat år ;-) Ser fram emot helgens tårtor med spottema - skall bli spännande att se vad du hittar på =) Ha det fint!!

    SvaraRadera
  2. Fick bli en ny dator Hanna, den gamla råkat ut för nån envis förkylning eller nåt..

    Ser fram emot nästa års Scandinavian Cake show! :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera