onsdag 14 september 2011

Söta muffins- och bakformar..

.. tänkte jag dela med mej av :)


Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen om dessa söta formar är att Gilla Annicake på facebook.
Annicake


När vi når över 300 delar jag ut två paket, ett med 50 rosa rutiga + 12 fyrkantiga blommiga och ett med 50 turkousa blommiga + 12 fyrkantiga blommiga. Kommer vi upp i över 325 gillare delar jag ut två paket till plus att jag lägger till en liten överraskning i paketen :)
Så Gilla Annicake, dela & tipsa era vänner. Skriv en kommentar till detta inlägg att du gillat och vilken färg du vill ha på de stora runda formarna.


Nya och gamla gillare hälsas varmt välkomna att delta i utlottningen :)

32 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har gillat på Facebook och delat. De rosa formarna är ganska söta!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har gillat på FB, och jag vill helst ha de fina grön/blå med blommor på :)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag har gillat på FB. Skulle jag ha turen att vinna skulle jag vilja ha dom fina rosarutiga formarna. Så läckra. / Nettan

    SvaraRadera
  4. Har gillat nu. Om jag vinner vill jag helst ha de rosa.

    SvaraRadera
  5. Har gillat på fb. Finast är de rosa min favoritfärg.

    SvaraRadera
  6. Gillat på FB och har delat med mig på min FB sida. Gillar de turkosa med blommorna på :)

    SvaraRadera
  7. Susanne Pettersson14 september 2011 kl. 18:43

    Hej! Så fin blogg, verkligen toppenrecept för mig som glutenintolerant! Jag har gillat på facebook :) Jag tycker båda färgerna var fina, men måste jag välja så väljer jag nog de blå.
    /Susanne

    SvaraRadera
  8. Har gillat på fb sen länge och jag har delat.Tycker att din blogg är toppen.Skulle vilja vinna de rosa.Therese

    SvaraRadera
  9. Har gillat o delat med mig till mina vänner! Skulle vilja ha de rosa formarna om jag vann!Min son älskar rosa o vill ha allt med rosa just nu så de skulle passa perfekt att få baka något till han som han tycker om!!

    SvaraRadera
  10. Gillat och delat på facebook! Gillar dom rosa jag! :D

    /Simone

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag har gillat på FB. Och jag hoppas på rosa vinst :)
    Förövrigt så besöker jag rätt ofta din blogg och får mycket inspiration, extra plus med glutenfritt ;) Tack för all inspiration! Michaela Granholm

    SvaraRadera
  12. Gillat o delat! Å ja gilla dom blå :)

    SvaraRadera
  13. Jag gillar redan på Facebook. Har delat på facebook. :-)
    Hoppas, hoppas, hoppas!!!

    SvaraRadera
  14. Jag som precis ska testa att baka cupcakes tycker det skulle vara roligt att vinna! Jättefina! Färgen spelar ingen roll.. ;)

    SvaraRadera
  15. Gillar på Facebook och delat med mig. Gillar de turkosa bäst.
    Är verkligen glad att jag hittat hit. Har två som är glutenintoleranta i familjen och imorgon blir det pirattårtebak till 5-åringen här i familjen.

    SvaraRadera
  16. Jag har gillat och delat, jag skulle vilja ha de turkosa formarna :)

    SvaraRadera
  17. Har gillat och delat... Jag som precis börjat testa att baka cupcakes tycker det skulle vara roligt att vinna! Färgen spelar ingen roll.. Den får du välja om jag vinner =)

    SvaraRadera
  18. Jag har gillat Annicake på Facebook! De turkosa tycker jag var otroligt söta så dem är jag intresserad av! : )

    SvaraRadera
  19. Jag har gillat på facebook och vill helst ha de blå formarna :)

    SvaraRadera
  20. Vilken fin tävling, klart jag vill vara med. Gillar på fb - Anna lundkvist

    Skulle vilja ha rosa

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Gillat på fb. De turkosa skulle passa jätte bra. Bakar mycket glutenfritt.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej! Gillar på Facebook och har tipsat! Tycker att de turkosa är jättefina!!!

    SvaraRadera
  23. Hej jag har gillat på facebook och jag gillar dom blommiga formarna ;) /camilla

    SvaraRadera
  24. hejsan!
    jag har oxå gillat på facebook. tycker alla formarna är fina ¨å om jag vinner så blir det en överraskning vilken färg det blir.¨

    SvaraRadera
  25. Klart jag gillar Annicake och delar med mig av detta :) Cajs atycker de turkos/blå/gröna är finast :)

    SvaraRadera
  26. Gillar dig redan på FB och har delat med mig, gillar de gröna formarna bäst

    SvaraRadera
  27. Gillar jättemycket, och de turkosa är jättesöta ;0)Delar med naturligtvis.

    SvaraRadera
  28. Hej hej :-)
    Gillar på FB och har jag turen på min sida önskar jag de grön/blå =)
    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag har gillat och delat på FB. Skulle jag ha tur och vinna skulle jag helst vilja ha de turkousa

    SvaraRadera
  30. Jag har gillat!!
    Om jag vinner vill jag gärna ha dom turkosa formarna.

    Hls Karolina

    SvaraRadera
  31. Hej
    Jag gillar och delar.
    Om turen är på min sida så önskar jag mig de rosa :)

    SvaraRadera
  32. Åh vad kul att ni är så många som är med i utlottningen!!

    Tusen TACK för alla gulliga kommentarer!!

    Nu håller jag på att sätta samman alla som är med i utlottningen och återkommer strax med vinnarna!

    SvaraRadera